Marketing v současné době rozhodně patří mezi nejvíce prosperující profesní obory, ve kterém jsou velmi slušné peníze. Marketingové nástroje se ale rozvojem nových technologií a rozvojem těch stávajících rychle mění a posouvá. Proto je na místě být stále v obraze a již dosažené vzdělání si průběžně rozšiřovat.
Pracovníkům v oblasti marketingu lze doporučit například online MSc studium Moderní marketing na institutu CEMI (Central European Management Institute) specializující se na poskytování vysoce kvalitního manažerského vzdělání zaměřeného na praxi, které je možné skloubit se zaměstnáním a podnikáním.
Pro koho je studium vhodné?
Online studium MSc Moderní marketing lze doporučit v podstatě všem, kteří by se v profesi manažera rádi posunuli o stupínek výš a zlepšili své odborné a manažerské schopnosti. Stávajícím manažerům a marketingovým specialistům, kteří chtějí jít s dobou a rozšířit své dosavadní znalosti, i podnikatelům, jejichž cílem je vybudovat silnou a prosperující firmu. Studium ocení i PR manažeři a specialisté na firemní komunikaci specializující se na budování mediálního obrazu a strategii komunikace s veřejností.
Posuňte se o stupeň výš
Ze studia ale budou benefitovat i e-commerce specialisté a odborníci na online prodej, kteří chtějí zlepšit své znalosti v oblasti řízení e-shopů a digitálního marketingu, specialisté na mezinárodní marketing, jež se chtějí naučit vstupovat na zahraniční trhy a nastavovat úspěšné globální marketingové strategie stejně jako projektoví manažeři a konzultanti v marketingu, jejichž cílem je zdokonalit své dovednosti v analýze trhů, strategickém plánování a řízení marketingových kampaní. Jak vidíte, obor je vhodný pro širokou škálu profesí s výjimkou naprostých začátečníků.
MSc versus MBA
V podstatě se jedná o alternativu k MBA oboru, na rozdíl od nějž je ale MSc studium pojato více odborně. Zatímco MBA program je tvořen 5 marketingově zaměřenými předměty, MSc studium jich nabízí 9, přičemž dva z nich si studenti volí sami na základě svých preferencí a potřeb. V prvním semestru se budete učit předměty: Branding a komunikační strategie, Marketingový management, Marketingový výzkum, Řízení vztahu se zákazníky a Diplomový seminář. Ve druhém semestru se pak jedná o předměty jako E-commerce, Mezinárodní marketing, PR a komunikace a dva předměty, které si sami zvolíte.
Získáte cenné know-how
Nesmírnou výhodou MSc studia je možnost konzultovat reálné problémy z vaší praxe s těmi nejlepšími kapacitami v oboru. Výsledky pak budete moci zahrnout jak do své seminární práce, ale rovněž je implementovat na svém pracovišti. Tím se vám otevírá cesta k cennému know-how, které posune nejen vás coby manažera, nýbrž i vaši firmu či organizaci, pro níž pracujete.
Jak dlouho budete studovat?
Studium MSc na CEMI trvá standardně jeden rok a je ukončeno obhajobou závěrečné diplomové práce. V některých případech je možné studium zkrátit a absolvovat ho za 9 měsíců. Po úspěšném absolvování se stanete držitelem MSc titulu (Master of Science), který se u nás nejčastěji uděluje jako profesní, nikoliv akademický titul a zhruba odpovídá titulu magisterskému.
Na kolik studium vyjde?
Na výběr máte ze tří balíčků: PURE, PREMIUM a PLATINUM, které se od sebe liší rozsahem a obsahem doplňkových služeb a benefitů. Například v rámci balíčku PLATINUM máte nárok na prodloužení zkouškového období o měsíc v obou semestrech, přerušení studia až na 2 roky, či naopak prodloužení studia až na 3 roky. Zkrátka je ve srovnání s balíčky PURE a PREMIUM mnohem více flexibilní.